115 entry daha
  • ahalinin nostalji adına el üstünde tuttuğu bu dizinin bir de karanlık yüzü var.
    bilindiği gibi dizinin yükü perran kutman'la şevket altuğ'nun sırtındaydı. bilhassa şakir tiplemesi dizinin popülerliğinin temel sebebiydi. şevket altuğ bu yüzden ve haklı bir şekilde perran kutman'a ödenen ücretin aynısını talep etmişti yapımcılardan. bu sebeple diziden kovulmuştu. buraya kadar her şey normal.
    diziden bir oyuncu ayrılırsa genelde ne yapılır? öldü denilir, ne bileyim patron almanya'ya yolladı denilir, hasta babasının yanına memlekete gitti denilir. hiç unutmuyorum şevket altuğ ayrıldıktan sonra yapılan açıklama şakir'in adana'da bir pavyon kadınına aşık olup onunla dost hayatı yaşaması, bir nevi "pezevenk" olmasıydı. hatta yerli yersiz "ne şerefsiz ne namussuz adammış meğerse, pavyon kadınıyla dost hayatı yaşayacak kadar aşağılıkmış" gibi dizi senaryosuyla hiç alakası olmayacak şekilde şakir'e giydirirdi şoför ismet, meraklı melahat falan. bu resmen bir karakter süikastiydi, şevket altuğ'un ilmek ilmek ördüğü seyirci gözündeki sempatisini yıkma çabasıydı. yapımcıların ve buna alet olan sanatçıların büyük utancıydı bu bence.
    neyse sonra özel televizyonlar çıktı da şevket altuğ seyircileriyle yeniden buluşma şansı yakaladı.
16 entry daha
hesabın var mı? giriş yap