6 entry daha
  • hastalikli olarak degerlendirilebilecek sekilde 3. kere, bu sefer romantik sahnelerde derede beliriveren kugu ve guvercinlere, paris gokyuzu resmi onunde sallandirilan twa ucagina, ve karakterlerin ucakla neredeyse 30 metre uzerinden gectikleri mekanlarin isimlerini telaffuz etmesine kopan siradisi bir seyirci ile seyrettikten sonra en yeni izlenimlerimizi yazmaya karar verdik.

    paris propagandasina, orly'yi seyirciye ogretmek icin harflerinin kodlanmasina zaten bagisiklik kazanmistik. bu sefer, sadece 2 sn gozuken tombik bir peder disinda filmde normal kiloda bile bir adem evladi bulunmadigina sahit olduk. dolayisiyla yilmadan anokreksi propagandasi yapildigini iddia edecegiz!

    istanbuldan gelecek moda muhabirinin pariste onemli bir kisi oldugunu (sanirsak sonradan gordugumuz fesli zat. hatta bir ustteki iddiamiza uygun olarak standard prototipin otesinde zayif, kaytan biyikli bir beydi), bohemler yer altindaki kafelerde takilirken, nerdeyse liderleri olan genc yakisikli, hatta ve hatta sikisken profesorun aslinda paraya para demedigini, neredeyse zengin pici gibi gosterildigini, modernist bir evde yasadigini, ote yandan tallahassee'den bohem ciktigini, bunlarin pariste makbul sayilmasina ragmen gothamlilarin kucuk gordugunu tesbit etmis olduk.
17 entry daha
hesabın var mı? giriş yap