• mesela bir sadri alışık gibi defalarca izlenecek,üzerinde düşünülecek, efkarlanılacak sahnesinin olmamasıdır.
    tirad olarak pek aklıma gelen sahnesi de yok. sadri alışık da güldürüyor ama farklı bir yönü de var ne bileyim.

    not: rahmetlinin değerini eksiltmez sadece akla düşendir.

    edit: yazar arkadaşlar komikli kısa sahneleri-diyalogları örnek gösteriyor ona ben de gülüyorum eyvallah ama benim anlatmaya çalıştığım başka. iki yazar arkadaşımız iki ciddi sahne önermiş onları sakin kafa izleyeceğim mutlaka. bir de alıngan yazar arkadaşlara sözüm: kemal sunal'a hakaret yok tespitimde sadece aklıma gelen bir ayrıntıyı tespitledim o kadar.

    edit 2: bir bilmiş arkadaş kötü senarist veya yönetmenle mi çalışmış demiş. kemal sunal o kadar pasif bir oyuncu değil bir kere. yüz numaralı adam, inek şaban, dokunmayın şabanıma ve bekçiler kralı filmlerinin yapımcılığı üstlenmiş; çarıklı milyoner ve sosyete şaban filmlerinin senaryosunu yazmış. yani ilk gençliği hariç bir çok filme dokunabilecek çapta bir oyuncu. velakin benim anlatmak istediğim bu değil ki o cevap veren bilmişin cevabı bu olsun. kafalar acayip.
  • efsane bir oyuncu olmamasından kaynaklanır,bizim türk halkı kral'a çıplak da diyemez
  • faşo ağa sahnesi tek başına ülkenin o dönemdeki durumunu anlatan, üzerine kitap yazılacak kadar efsanedir.
  • (bkz: çay yok bok için)
    üstüne tanımam . her zaman diliminde geçerli olacaktır.
  • ekşide trol başlıkları arttığına göre, biz bunlarla uğraşırken yine ve yeni zamlar bir yerimizde patlayacak gibi.hayırlısı be güzelim.

    senin ağzın ne diyor kurban.
  • taş olursunuz be. hababam sınıfı izlemediniz mi hiç? ya da süt kardeşler? ya da tosun paşa?
  • davaro'da ki üleşme sahnesi yeter de artar.

    edit: https://www.youtube.com/watch?v=atrqwlnk3pa
  • ya bi bitmediniz be.
hesabın var mı? giriş yap