• alo şair burada ne demek istemis hatti nı kilitlemiş çalışmadır. sürekli meşgul, sorularımıza da cevab veremiyorlar..
  • binlerce yılın "taşlama" kültürünün halen geçerli olduğunu da göstermektedir bu şiir. aslında neden siyasette daha yaygın kullanılmıyor anlamış değilim.

    aşık recep:
    halk desteği bendeyken, götünü yırt istersen,
    hiç bişe yapamazsın, yine başa geçerim.
    hukukun üstünlüğü ayağına bok yersen,
    unutma hakimleri gün gelir ben seçerim.

    aşık deniz:
    cumhuriyet çocuğu derler benim adıma,
    bu memleketi öyle kolay yem etmem sana!
    bir kez iktidar olsam, doyum olmaz tadıma,
    boktan partin çevirir, türkiye'yi iran'a.
  • neyzen tevfik'e ait be hey durzu isimli şiire cevaben yazılmış şiir. oysa ki ben günümüzde be hey durzu şiirinin muhatabı kimse olmadığına inanıyordum *. neden mi? ee adam "allah ile arama neden giriyorsun?" diyor. "allahla arama girme, oruç tutmuyorsam içki içmiyorsam günahı bana" diyor.

    bu bağlamda söz konusu şiire cevap vermek arzusu ile yanıp tutuşmak, bunu sanki kendine söyleniyormuş, ayar veriliyormuş gibi algılamak neden??? neden sorarım????

    kardeşim sen insanlar ile tanrıları arasına giriyor musun?
    sen inanmayanı, oruç tutmayanı, içki içeni suçluyor hatta onun da ötesinde yargılıyor musun?

    zannetmem velevki ben yukarı saydıklarının hepsini yapıyorum kul ile allah arasına giriyorum, insanları inançları dolayısı ile yargılıyorum, içki içeni oruç bozanı bırak suçlamak yatırıp skmek istiyorum gibi bir mantelite benimsediysen o zaman söz konusu şiiri sana yazılmış olarak algıla eyvallah.

    ama bütün bunları yapıp sonra da şiirin sonundaki küfüre içerlemek sap yiyip saman sıçmak misali çelişik olmuş.
hesabın var mı? giriş yap