• arif sag ve erdal erzincan'la uzun süre beraber çalışmış, akademik kariyere sahip bir müzisyendir... derleme umuduyla yıllarca dağ bayır gezmiş fakat sonunda bir soru "buluntu" ile dönmüştür ki bu buluntuların en önemlisi, tekrardan doğan "şelpe" tekniğidir (bkz: selpe).
  • sakalsızdır, kel kafalıdır ama her zaman güleçtir bu abi... arif sağ trio'da da "bağlama konçertosu"nda yer almıştır...

    kendine ait iki albümü wardır ve gerçekten "kadife", terapi bir sesi... özellikle "yeşil başlı güvel ördek", "gel yanıma", "gönlüm ateşlere yandı" -hatta düşününce bile içim titredi- "ağla sazım", tasa verdim yanimi gibi parçalarını örnek verebilirim, kendini adamış, kaliteli bi insandır.
  • doguda tavuk yiyen saz ustalarımızdan biri.
  • ido bay dan kasedi çıkacak yakında
  • bağlama düzenine olduğu kadar, bozuk düzendeki yorumu da muhteşem olan, ve özellikle hünerini ağla sazım, hey erenler, bir ayrılık bir yoksulluk bir ölüm gibi neşet ertaş parçalarında gösteren virtüöz. crr'de kedisini canlı olarak dinlediğimde, hey erenlere yaptığı açışı dibim düşerek izlemiştim, dinlemiştim.
  • bağlama vitüözü sıfatını tam anlamıyla hak eden insan. topal isimli oldukça zor ege türküsünü şelpe tekniğiyle çalabilmektedir...
  • durusu, icrasi ve soylemiyle sanatci sozcugunun karsiligi olan ustad.
  • türk halk müziği dağarına ve daha doğrusu ülkemizde müzik yapanların literatürüne "müzik emekçisi" kavramını yerleştirmiş nadide insan... müzik serüvenindeki çileli süreçlerin sonunda piyasanın yapışkan müziklerine(bkz: ağdalı müzikler) prim vermek yerine(10 yıl orhan gencebaydan başka birşey çalmamış olmasına rağmen) gençlere ya da genç olmayanlara faydalı olabilmek adına akademik çileyi tercih eden, anlayışı ve duruşuyla şaşırtıcı, üstün türk halk müziği yorumcusu, akademisyen ve araştırmacı...
  • doçent olarak arkasından gelen bu sahanın akademisyenlerine önemli bir yol açmıştır kendisi.
hesabın var mı? giriş yap