• uykusuzlar kulübünde okan bayülgen, metin serezli ve nevra hanım ile ilgili bir anısını anlattığı sırada;nevra serezli kahkaha atarken,bir anlık da olsa gözleri daldı,gözlerinin sulanmasını da kahkahalarıyla gizledi.
    ölümü kabullenmiş bir sabır sezdim o yaşlı gözlerde.eşini kaybetmiş insanlarda olan o derin bakış.bu bakışı,bu acıyı yaşayan pek çok insan taşır belki ama bir meral okay birde annem gelir aklıma.
  • şöyle böyle bir 10-15 yıl önce bugünün "güzel" ve "seksi" olarak önümüze koyulan kaşarlarının asla ulaşamayacağı çekicilikte olan, sesi, fiziği ve hanımefendiliğiyle saygı uyandıran aktris.
  • bu serezli'ler bende hep başka bir ülkenin vatandaşıymış da, burada iyimser, tatlı birer misafirlermiş gibi bir his yaratmıştır.
    belki eski oyunculara bakışımdan kaynaklanıyordur. başka dünyanın insanları sanki. (tam anlatamadım gibi ama napayım!)
  • ne olacak şimdi'de ayrı güzeldir. o filmdeki saç rengi kendisinden başka kimseye o kadar yakışmaz bence.
  • arçelik reklamında sadece iki saniye süren oynama sahnesi ile "oyunculuk" kavramında dair hemen her şeyi özetliyor.
  • bazı aktrisler köylü, hizmetçi gibi rolleri on numara oynarlar ya (adile naşit, binnur kaya vs) bu kadın oyuncumuz da çağdaş batılı kadın rolünü fevkalade oynamaktadır.

    nevra serezli saffet beni affet filminde kadının toplumdaki yeri içerikli feminist bi konuşma yapmış, bu konuşmayı 3 yıl sonra levent kırca'nın ne olacak şimdi filminde de kullanmıştır. ikinci konuşma daha uzun ve filmde daha çok yer kaplasa da çoğu ifadeler, mimikler, vurgular aynıdır. güzel bir sahnedir vesselam.
  • tiyatro kokenli, zarif ve sansasyondan uzak sanatci, oyuncu. gercek sanatci.
  • az önce kendisini arçelik reklamında izledim.
    istemeyerek aldığı gelinini en sonunda seven kaynana rolünde, özellikle düğünde göbek atma kısmında o kadar güzel ki.
  • kaç yaşına gelirse gelsin o kolejli kız havasını hiç kaybetmeyen güzel kadın.
  • tiyatroya verdiği önemi sinemaya vermiş olsaydı, türk sinemasının sultanı o olurdu.
hesabın var mı? giriş yap